Het is do 09 sep 2010 4:34

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 Het uit-hier-je-frustratie-topic... 
Auteur Bericht

Bericht Het uit-hier-je-frustratie-topic...
We moeten allemaal wel eens wat frustratie kwijt, go ahead! 8-)

ma 03 maart 2008 21:21
Profiel

Bericht Re: Het uit-hier-je-frustratie-topic...
Ik zal de spits afbijten:

Ik raak soms erg gefrustreerd van al die juppen in hun leasebakken op de snelweg. Je bent net met 130/140 aan het inhalen en je ziet ze met mega snelheid in je achteruitkijkspiegel dichterbij komen. Ze komen zelfs zo dichtbij dat je de mee-eters op hun neus kunt tellen. Ik irriteer me er dood aan, terwijl ik als vrouw bekend sta om mijn soms wilde rijstijl. En wat doe ik dan? Ik ga hen irriteren, ik laat het gas los, tik een paar keer op de rem en wapper met mijn handen dat ze een paar meter moeten opzouten naar achteren.

Helpt het? Nee, weet ik ook wel. Want zodra jij weer op de rechterbaan zit, krijg je een middelvinger, getoeter, een blik van: heb je weer zo'n achterlijk wijf achter het stuur en ze razen heel stoer weer met 160 verder... Zelfs mijn kushandje helpt niet! :o

En aangezien er morgen een behoorlijke rit van 2 keer 2 uur in de planning zit, wilde ik de frustratie nu vast uiten, scheelt me morgen weer! :mrgreen:

ma 03 maart 2008 21:27
Profiel

Goede, heb er geen last van, rijd nooit auto, dat scheelt!

Weet je waar ik last van heb?
Twee puberende etterbakkies die hier vlakbij trainen op maandagavond. Steevast rijden ze joelend onze vuilisbakken omver! Express, lekker er tegenaan schoppen, en joelen en hard wegfietsen.
Heb al allerlei plannen gemaakt, als draadjes spannen over de stoep, maar dan zal je zien dat er één zijn nek breekt, staat zijn moeder jankend aan mijn deur en moet er weer een stille tocht worden gelopen ivm zinloos geweld.................

Zo, lucht het op? Nee nog niet!!

Gr, Annette

ma 03 maart 2008 21:41
Profiel

Whaha, moet er stiekem wel een beetje om lachen, zeker om je laatste zin! :mrgreen:

ma 03 maart 2008 21:49
Profiel
Ik ben als vrouw zijnde ook een lekkere aanrijder in de auto, maar als er zo'n eikel achter je zit die je niet kan inhalen en gaat bumperkleven ga ik ergerlijk nog langzamer rijden, laat mij niet opduwen door 1 of andere strontbak.

Nog een frustratie is die 40 km auto's die ineens niet meer op de fietspaden mogen ( breed zat als gewone weg) maar de auto's moeten afremmen, van hier naar Dokkum vaak raak, doorgetrokken streep? My ash, als ik dan kan trek ik mij van die streep niks aan en jaag om zo'n klein strontbakje heen.

di 04 maart 2008 10:00

Ik wil even kwijt dat mijn advocaat een op geld beluste halvegare idioot is en dat ik niet onder de indruk ben van zijn dure woorden :evil:

di 04 maart 2008 11:36
Profiel

:?: :?:

di 04 maart 2008 13:39
Profiel

Ik ben boos op mijn baas. Omdat mijn msn commandos soms worden afgepakt :(

vr 07 maart 2008 23:35
Profiel E-mail

MSN commando's?

za 08 maart 2008 9:24
Profiel

Zo.
Nu ik even!

Ik ben gefrustreerd, geïrriteerd, teleurgesteld, pissed off en af en toe ben ik t helemaal zát.
Gisteravond is hier onze lieve, aardige, leuke, hardwerkende Turkse juwelier neergeschoten, na een zeer heldhaftige handeling.
Hij werd overvallen door 4 antilliaanse blagen tussen de 13 en 22 jaar, was al de derde keer dat hij werd overvallen.
Hij had de helderheid van geest, om naar buiten te vluchten en de rolluiken dicht te gooien, sloot zo de 3 oudste in, maar werd nog wel beschoten.
Hij werd geraakt in zijn buik, heeft vannacht gevochten voor zijn leven, gelukkig gaat het goed met hem.
De jongste, 13 jaar, werd later opgepakt.

Nu ben ik al jaaaaren SP-lid, maar overweeg om ermee te kappen.
Ik neig naar Wilders, puur en alleen om het feit dat ik steeds vaker merk dat juist de gekleurde medelanders schijt aan de blanken hebben.

2 weken geleden werd mijn dochter (12) gegrepen door een klasgenoot, een surinaamse knul van 13.
Hij had gespijbeld, dacht dat zij hem verlinkt had (niet dus), maar greep haar bij haar strot, kneep hard en duwde haar tegen de muur, met de woorden: "als ik gepakt wordt, vermoord ik je".
Pas toen ik hoorde dat deze jongen dit soort dingen vaker deed, sprak ik met mijn dochter over aangifte doen....die knul heeft duidelijk hulp nodig.
Nu word ik platgebeld door die moeder, die wil dat de aangifte wordt ingetrokken, logisch, maar wij zien dat niet zitten.
Ze hadden beloofd die knul naar een therapie te sturen, maar nu blijkt dat hij 1 of ander flauw 'kanjer-cursusje' krijgt...let wel: het gaat hier om een knul die volgens andere klasgenoten, totáál SCHIJT heeft aan alles en iedereen. Ouderen, leraren, meisjes...En die moeder maar zeggen: Hij is geen crimineel, hij gaat iedere week naar de kerk....
Vanavond belt ze me weer, om te horen of we de aangifte in willen trekken.
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Frustie.

vr 06 feb 2009 18:51
Profiel E-mail
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende