Iedere ochtend om half 9 ontbijt, om half 10 wandelen!
Meestal na vijven pas weer terug, waar een pot thee wachtte, en rond Half 8 een heerlijke maaltijd, waarna je moe maar voldaan je bedje in rolde....
De zon scheen er de hele week.
Groet, Annette
|
Zo, en ik had helemaal geen luiervakantie.
Iedere ochtend om half 9 ontbijt, om half 10 wandelen! Meestal na vijven pas weer terug, waar een pot thee wachtte, en rond Half 8 een heerlijke maaltijd, waarna je moe maar voldaan je bedje in rolde.... De zon scheen er de hele week. Groet, Annette niets is meer waard dan deze dag!
|
|
|
Welkom terug
"Ik heb een domme vraag..." - er zijn geen domme vragen.
|
|
|
klinkt mooi Annette....geheel iets anders dan de hunebedden.
ik hoop dat je goede schoenen bij je had. en nu weer zinnen maken en woorden toevoegen hoor. ik heb je gemist. "het was zo donker dat ik overal lichtjes zag" ( loesje )
|
|
|
Laat ik nu de verkeerde schoenen hebben meegenomen! Ik heb twee paar: oude zijn eigenlijk meer Vierdaagse Schoenen. Deze waren vorig jaar vrijwel afgelopen, dus een paar nieuwe gekocht, iets steviger zolen omdat ik ook in buitenland wil lopen, dit zijn dus mijn goede schoenen.
Deze had ik dus thuis gelaten, dom, dom, dom. want ik heb ze wel degelijk gemist. O ja, ik zal een paar foto's plaatsen straks............... De zinnen rollen nog niet zo uit mijn pen, de woorden lukt wel, dus misschien volgt er straks nog eentje........... niets is meer waard dan deze dag!
|
|
|
CHINA!!!
|
|
Doe je goed. Ben net terug van een weekje Zuid Limburg. een gladde aal blijft glad
|
|
|
Ik weet nog niet waar ik heen ga met vakantie. Denk wel dat ik in Nederland blijf (vakantiehuisje ergens ofzo)
"Ik heb een domme vraag..." - er zijn geen domme vragen.
|
|
|
ordessa Spaanse Pyreneeën
Jij een vraag wij een antwoord
|
|
|
Voor iedereen hier.....een goede vakantie met weinig muggen en lekker eten...mooie vergezichten en aangenaam gezelschap. En...niet te vergeten...gewoon plezier...ontspanning.
"het was zo donker dat ik overal lichtjes zag" ( loesje )
|
|
|
Ik laat even weten dat ik van 26 juli tot en met 5 augustus naar zee ga...naar de Nederlandse kust...
Ik hoop dat Gerrit Hiemstra veel goede berichten heeft voor mij...dat het een beetje zomers mag blijven. Maar...er zitten een paar goede thrillers in de koffer. Ik meld me weer na 5 augustus!!!!!! ![]() "het was zo donker dat ik overal lichtjes zag" ( loesje )
|
|
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten