@Brocantemetverhaal wrote:
Beste Roald,
Het ligt voornamelijk aan het materiaal en zijn maker. De grote van de lepels kunnen betekenen dat het wel wat van waarde zou kunnen hebben. Als je een foto van de zilver merkjes kan maken, zo scherp mogelijk heb ik wat meer info voor je. Bestek met taferelen erop afgebeeld is iets wat tot eerste kwart 20e eeuw nog veel voorkwam.
gr.
alex
Hey Alex,
Bedankt voor je reactie, ik heb beide lepels nogmaals goed bekeken, op lepel 1 heb ik geen merk kunnen vinden, op lepel 2 wel boven het eerder genoemde tekst, het zou natuurlijk ook het merk kunnen zijn. Hoe dan ook het lijkt alsof er IR staat. De tweede letter is zeker weten een R.
Het staat op de achterkant van de lepel boven de tekst, maar moeilijk te fotograferen
Als laatste zit er op lepel 2 ongeveer halverwege aan de achterzijde mogelijk een teken, het is erg vaag maar lijkt me geen beschadiging voor een deel, waarvan ik denk dat het het teken is lijkt op een X , waarbij de linker onderkant van de X niet aanwezig is, en de rechterbovenhoek van de X een stuk breder is, mogelijk ook een V vorm, hoe dan ook erg lastig uit te leggen, nog even de foto waar het IR teken zou staan
Uploaded with ImageShack.us