Kpn!!!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #13245
    vosje25
      • Offline
        • Berichen:139
        • ★★★
        • Competent

      Dit klinkt hoogst onwaarschijnlijk maar het is toch waar. Hoe het mogelijk is mag Joost weten maar het is gebeurd. De laatste dagen viel het ons op dat wij niet meer op onze vaste lijn gebeld werden. Natuurlijk kan dit gebeuren maar het was toch wel een beetje vreemd. Ook kregen we van steeds meer mensen te horen dat we niet bereikbaar waren op de huistelefoon, maar wij konden nog wel bellen dus geen probleem dachten wij. Krijg ik gisteren een belletje van een vriend van mij op mijn mobiel dat hij een buitenlander aan de telefoon kreeg toen hij belde. Ik denk nou breekt mn klomp. Dus ik naar ons huis gebeld, krijg ik eerst een buitenlandse vrouw aan de telefoon die slecht Nederlands sprak dus gaf ze haar man aan de telefoon. Dus ik vraag aan hem spreek ik met het telefoon nummer 0………. en ja hoor. Hij moest het wel even controleren want hij had het nummer pas sinds vandaag. Ik naar KPN gebeld, heb ik een uur lang mee aan de telefoon gehangen, geven ze de fout uit eindelijke toe MAAR…… u moet kpn glasvezel bellen want sinds vandaag bent u overgestapt op kpn glasvezel!?????? KPN is toch KPN of niet dan?!!! Maar ja dat tot daar aan toe, nu zijn wij dus niet aangesloten op de huistelefoon, heeft een of andere ALI mijn huisnummer en ben ik dus alleen bereikbaar op mijn mobiel. Is dit niet een soort contract breuk van KPN? En vinden jullie dat ik in mijn recht sta als ik deze maand weiger te betalen voor een dienst die niet geleverd is door hen? Graag jullie mening hierover!

      #47275
      poldermeisje
        • Offline
          • Berichen:14895
          • ★★★★★
          • Expert

        🙁 Wat een verschrikkelijk verhaal. 🙁
        Hier moet je zeker iets mee gaan doen Vosje.
        Je hebt intussen al veel leed achter de rug…ook dure KPNnummers moeten bellen. Slecht geholpen óók nog.
        Als dit in Nederland “zomaar” kan…
        Een programma als Kassa of Opgelicht,en Radar is misschien ook wel een optie. Youp van t Hek inschakelen…hij staat hier open voor heb ik in zijn Glossy gelezen. KPN mag wel eens eens flink te kijk worden gezet. Mijn ervaringen zijn ook niet altijd positief geweest.
        Dat je niet wilt betalen…maar wat dan? Dan word je vanzelf afgesloten denk ik.
        Als dat je bedoeling is dan vind ik het prima.
        Maar ik zou alles wat gebeurd is goed opschrijven…dat je bij verdere stappen duidelijk kunt onderbouwen wat er is gebeurd.
        Ik wens je veel sterkte…veel meer kan ik op dit moment niet voor je doen.
        😉

        #47276
        poldermeisje
          • Offline
            • Berichen:14895
            • ★★★★★
            • Expert

          Ik heb er nog even het blad van Youp van ’t Hek bijgezocht.
          Hij wil klachten ontvangen via youp@nrc.nl
          Hier is hij columnist.
          Misschien kan hij je verder helpen Vosje. Ik hoop het!!!!
          😉

          #47277
          dierenvriend36
            • Offline
              • Berichen:3729
              • ★★★★★
              • Expert

            ja inderdaad een verschrikkelijk verhaal vosje heb namelijk ook in het verleden heel veel problemen gehad met KPN maar ik heb alle contracten niet meer lopen via KPN
            als ik jou was zal ik ook radar en opgelicht inlichten zij kunnen je misschien wel helpen en al die kosten die je hebt moeten maken met je mobiel bellen naar KPN zal ik ook verhalen op hun
            heb je misschien ook een rechtsbijstandverzekering daar zal je ook informatie kunnen inwinnen
            ik zelf zal in jou situatie niet meteen betalen maar eerst kijken wat jou rechten zijn en zal het contract onmiddelijk beéindigen want zo ga je niet om met je klanten
            ik ben blij dat ik van kpn af ben

            ik wens je veel sterkte

            #47278
            Annette
              • Offline
                • Berichen:8991
                • ★★★★★
                • Expert

              Pfff, wat een raar verhaal! Je hoort veel rare dingen van KPN.

              Inderdaad alle mogelijke sites inschakelen, Youp, Radar, Kassa, Ombudsman, Opta wat al niet meer.

              Sterkte in de strijd!

              Gr, Annette

              #47279
              vosje25
                • Offline
                  • Berichen:139
                  • ★★★
                  • Competent

                Hoi,
                dankjewel voor jullie steun en reacties, dat stel ik erg op prijs.
                Ik denk dat ik er inderdaad media werk van ga maken en youp dan ook een mailtje ga sturen.
                Wanneer ik naar hun gratis nummer bel vertikken ze het om mij door te verbinden en gisteren heb ik 20 minuten in de wacht gestaan en uiteindelijk werd de verbinding verbroken.
                Ik vind het echt onacceptabel en wil dan ook echt dat het contract word ontbonden.
                Alleen of dit kan is maar zeer de vraag aangezien ik net 2 maand geleden mijn contract heb verlengd met een jaar. Verder is de keus hier niet zo groot waardoor je al snel meer betaald.
                Ik hou jullie zoiezo op de hoogte en stel jullie reacties echt op prijs.
                Groetjes Thomas

                #47280
                dierenvriend36
                  • Offline
                    • Berichen:3729
                    • ★★★★★
                    • Expert

                  hoi thomas

                  het zal heel moeilijk worden als je net een contract heb afgesloten voor een jaar maar als je kan aantonen dat kpn contractbreuk heeft gepleegd kan je er wel nog onderuit komen
                  aangezien het heel moeilijk is en ik spreek uit ervaring om contact te leggen met kpn zal ik toch maar eens bij kassa op de site kijken daar staan heel veel mensen met problemen met kpn
                  en jouw probleem bij hun neerleggen
                  ik heb zelf een jaar moeten vechten voor mijn ouders om 100 euro terug te krijgen die kpn ten onrechte van hun rekening had geschreven en ik kan je vertellen dat als ik hun belde dat ik steeds werd doorverbonden of ze gooide gewoon de telefoon erop het koste mij een hoop geld maar mijn doel was om mij gelijk te halen en na een jaar was het mij wel gelukt daarna heb ik alle contracten met kpn verbroken

                  sterkte

                  groetjes marianne

                  #47281
                  poldermeisje
                    • Offline
                      • Berichen:14895
                      • ★★★★★
                      • Expert

                    Wilt u samen met Youp ten strijde trekken? Beschrijf uw klantervaring dan zo precies mogelijk en e-mail deze naar youp@nrc.nl. De columnist zal de klachten bundelen in een boek. Vermeld wel uw voor- en achternaam, zodat het duidelijk is dat uw klacht oprecht en authentiek is.

                    Als het om merken slopen gaat heeft Youp van ‘t Hek al een behoorlijke staat van dienst. Op oudejaarsavond 1989 zette hij de drinkers van het alcoholvrije bier Buckler voor schut. “Van die lullen van een jaar of veertig die naast je in het café staan met hun autosleutels. Ga in de kerk zuipen, idioot.” Drie jaar later werd het merk niet meer verkocht. Nu mobiliseert Youp juist de klanten om bedrijven te dwingen tot betere dienstverlening. ( uit NRC )

                    😉 Dus….ik zou Youp met zijn invloed zéker benaderen.
                    Ik hoop dat je al stappen hebt gezet…laat je weten hoe het gaat?
                    Sterkte met alles.
                    😉

                    #47282
                    poldermeisje
                      • Offline
                        • Berichen:14895
                        • ★★★★★
                        • Expert

                      Hoe gaat het met de KPNmisère? Is er al iets te melden? 😉

                      #47283
                      vosje25
                        • Offline
                          • Berichen:139
                          • ★★★
                          • Competent

                        Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Gisteren nog een uur met kpn aan de telefoon gehangen en in dat uur heb ik misschien hooguit 10 minuten iemand gesproken en voor de rest werd ik steeds in de wacht gezet. Ze probeerde via allerlei excuses te verzinnen zodat het leek alsof de schuld niet bij hun lag maar dan gooide ik daar weer een tegen argument tegenaan en was het weer ja ja uhm heeft u nog even geduld, ik zet u nog even in de wacht. Nee ik heb geen gedu shalali shalala shalali SH*TZOOI!! Kreeg je weer zo een irritant liedje te horen. Ach jullie kennen het wel. Shalali shala meneer heeft u het formulier al opgestuurd? ”ja dat heb ik” (ik moest dus een formulier opsturen zodat ik mijn nummer terug kon krijgen??!!!!) Nou het telefoon gesprek heeft uiteindelijk dus een uur geduurd en wat was ik er mee opgeschoten? Niets! MAAAAARRRR Shalali shalala nee even serieus.. Gaat savonds mijn mobiel piep piep, smsje. Ik kijken staat er: Geachte KPN klant, U heeft een storing bij ons aangemeld, volgens ons is deze opgelost. Wij hebben de storingsmelding gesloten. KPN. Dus ik kan weer bellen, heb mijn nummer terug maarrrrr ik wil nog steeds van ze af.Dat gaat nog een lange strijd worden en ik wil die strijd best met ze aan. Desnoods met Youp, het maakt mij niets uit. Zo jullie zijn weer op de hoogte. Ik zal jullie ook op de hoogte houden hoe lang ik aan de telefoon kan gaan hangen om het contract eindelijk te kunnen beëindigen en dergelijke… In ieder geval bedankt voor jullie steun en advies 😉

                        #47284
                        poldermeisje
                          • Offline
                            • Berichen:14895
                            • ★★★★★
                            • Expert

                          Dit klinkt veel beter dan je 1e bericht Vosje…
                          Maar je kunt natuurlijk alsnog Youp inschakelen…hij kan jouw verhaal wel gebruiken om wantoestanden aan de kaak te stellen.
                          Ik ben blij dat je je nummer terug hebt.
                          Shalalali…Shalalali.
                          Als er nieuwe berichten zijn hoor ik ze graag.
                          😉

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.