Loading

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #13000
    Annette
      • Offline
        • Berichen:8991
        • ★★★★★
        • Expert

      Wij hebben een prachtig apparaat van Denon gekocht vorig jaar, dus net uit de garantie.

      Nu “leest” hij de CD’s niet meer in. Hij blijft maar staan op “loading” ……
      Iemand enig idee hoe we dit zelf kunnen oplossen? Uiteraard net ná de garantie. Weg brengen kost al gauw 100 euro of meer…….

      #37373
      TheDon
        • Offline
          • Berichen:831
          • ★★★★
          • Bedreven

        ik neem aan dat je de stekker al is uit het stopcontact hebt verwijderd

        ik zou zeggen probeer is te zoeken naar een reset knop op het machien.

        en heb je het al met meerdere dvd / cd geprobeerd

        mvg Kees

        #37374
        poldermeisje
          • Offline
            • Berichen:14895
            • ★★★★★
            • Expert

          Ik weet wel dat sommige apparaten wat moeilijk kunnen doen met gekopiëerde dvd’s of c’d’s.
          Ik hoop dat het snel is opgelost…en gek is het wel…net na de garantietermijn!!!
          🙁

          #37375
          jeroen
            • Offline
              • Berichen:2004
              • ★★★★★
              • Expert

            Misschien zit er stof op de lens. Je hebt speciale CD’s om de lens schoon te maken, kost denk ik een tientje of zoiets.
            Ben benieuwd of dat geholpen heeft.


            ”Ik heb een domme vraag…” Vragen zijn nooit dom, stel ze gerust!

            #37376
            Annette
              • Offline
                • Berichen:8991
                • ★★★★★
                • Expert

              Helaas, DE TIP heeft er nog niet bij gezeten! Alles inmiddels geprobeerd.

              Maar, er is een lichtpuntje, er blijkt 2 jaar garantie op te zitten, dus we brengen hem weg. Wel even wachten tot de top 2000 afgelopen is!

              #37378
              Harka
                • Offline
                  • Berichen:446
                  • ★★★
                  • Competent

                Annette,

                Is je probleem al opgelost?

                Anders graag de oplossing, voor en ander die dit leest.

                Harka :mrgreen:

                #37377
                Annette
                  • Offline
                    • Berichen:8991
                    • ★★★★★
                    • Expert

                  Het apparaat is 4 weken weggeweest en doet het weer!

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.