paypal

Forum Vragen en antwoorden Computers paypal

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #12785
    poldermeisje
      • Offline
        • Berichen:14895
        • ★★★★★
        • Expert

      Dear Paypal member,

      As part of our security measures, we regularly screen activity in
      your account.
      We recently noticed the following issue on your account:

      Your bank notified us that a card associated with your account has
      been reported as lost or stolen, or that there were additional
      problems with your card.

      For your protection, we have limited access to your account until
      additional security measures can be completed. We apologize for any
      inconvenience this may cause.

      To review your account and some or all of the information that PayPal used
      to make its decision to limit your account access,
      please visit the Resolution Center here:

      http://www.paypal.nl/cgi-bin/webscr?cmd=_login-run-temp

      If, after reviewing your account information, you seek
      further clarification regarding your account access, please contact us
      by visiting the Help Center and clicking “Contact Us”.
      We thank you for your prompt attention to this matter. Please understand
      that this is a security measure intended to help protect you and your
      account. We apologize for any inconvenience.

      Sincerely,
      Account Review Department

      ik heb een vraag over bovenstaande mail die ik kreeg.
      ik heb nog nooit gebruik gemaakt van paypal en toch hebben ze mijn mailadres en sturen ze deze belachelijke mail naar mij toe.
      wat kan ik doen om hier van verlost te raken? ❓
      het voelt erg onbehaaglijk!!!!
      😥

      #31824
      jeroen
        • Offline
          • Berichen:2004
          • ★★★★★
          • Expert

        Ik zou ze terug emailen of ze uw gegevens willen verwijderen aangezien u geen ‘klant’ bij hen bent.


        ”Ik heb een domme vraag…” Vragen zijn nooit dom, stel ze gerust!

        #31825
        poldermeisje
          • Offline
            • Berichen:14895
            • ★★★★★
            • Expert

          heb ik gedaan en ik wacht op een reactie van hun kant. hoop dat het hiermee voorbij is. 🙁

          #31826
          poldermeisje
            • Offline
              • Berichen:14895
              • ★★★★★
              • Expert

            🙁 Vandaag wederom deze mail in mijn mailbox. Ik vind het écht heel vervelend. Ik heb dus nog nooit iets met Paypal betaald.
            En ik heb geprobeerd te laten weten dat ik niet gediend ben van deze mailing maar….
            Nou ja….:(

            Dear Paypal member,

            As part of our security measures, we regularly screen activity in
            your account.
            We recently noticed the following issue on your account:

            Your bank notified us that a card associated with your account has
            been reported as lost or stolen, or that there were additional
            problems with your card.

            For your protection, we have limited access to your account until
            additional security measures can be completed. We apologize for any
            inconvenience this may cause.

            To review your account and some or all of the information that PayPal used
            to make its decision to limit your account access,
            please visit the Resolution Center here:

            http://www.paypal.nl/cgi-bin/webscr?cmd=_login-run-temp

            If, after reviewing your account information, you seek
            further clarification regarding your account access, please contact us
            by visiting the Help Center and clicking “Contact Us”.
            We thank you for your prompt attention to this matter. Please understand
            that this is a security measure intended to help protect you and your
            account. We apologize for any inconvenience.

            Sincerely,
            Account Review Department

            #31827
            jeroen
              • Offline
                • Berichen:2004
                • ★★★★★
                • Expert

              Hmm, ik kan je wel weer advies geven om ze terug te mailen maar ik neem aan dat je geen bericht zal krijgen want dat heb je de vorige keer denk ik ook niet gehad of wel?


              ”Ik heb een domme vraag…” Vragen zijn nooit dom, stel ze gerust!

              #31828
              poldermeisje
                • Offline
                  • Berichen:14895
                  • ★★★★★
                  • Expert

                nee dus,
                welke idioten genieten van deze onzin?
                dat vraag ik me wel eens af…ziekelijke geesten denk ik.
                🙁

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.