six pack

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #13582
    Kees98
    • Offline
      • Berichen:3
      • Beginner

    hallo allemaal ,

    Ik wil gaan trainen graag zou ik willen weten wat ik moet eten per dag
    Om ook nog een beetje aftevallen ik weeg 60 kilo en ben 161 dat is dus iets te zwaar
    Graag mijn vraag kunnen jullie mij helpen het aantal calorieen dat ik moet binnen hebben
    Om toch genoeg te hebben maar wel afte vallen ik voetbal ook vaak en hoe kan ik de drang van het eten weg krijgen

    Mvg
    Kees

    #48649
    jeroen
    • Offline
      • Berichen:2008
      • ★★★★★
      • Expert

    Is dat te zwaar ja? Wat is je leeftijd als ik vragen mag? Als ik namelijk je BMI bereken (via google zijn er genoeg berekeningen te vinden) dan lijkt het mij toch prima.

    Maar goed, je wil afvallen dus daar zullen we antwoord op geven 😉

    Ik zelf heb er niet veel verstand van, er is een (andere) Kees actief hier en die zal binnenkort antwoorden verwacht ik. Maar eigelijk komt het hier opneer: als je met regelmaat eet (3 a 4 voedingen op 1 dag) en met mate (geen 8 boterhammen in 1x) en niet te veel sauzen e.d. dan moet het eigenlijk met wat training wel goed gaan (fietsen/rennen of iets dergelijks)


    ”Ik heb een domme vraag…” Vragen zijn nooit dom, stel ze gerust!

    #48650
    kees
    • Offline
      • Berichen:284
      • ★★★
      • Competent

    Echt zwaar ben je niet, wil graag gaan trainen wat voor traning wil je dan? Fietsen kan helpen bij het afvallen. Maar de topper om afte vallen is hardlopen. Als je gaat hardlopen heb je geen dieet nodig om af te vallen. Ik weet niet hoe je voeding eruit ziet. Maar ik haal hieruit dat het niet zoveel is . Gewoon een paar broodjes en het dagelijkse avond eten. Normaal heb je rond de 2500 cal. nodig. Ik denk dat je door zelfs onder zit. Ik zou het gaan proberen om regelmatig te gaan hardlopen. Gebruik geen pillen om af tevallen,dat is weggegooid geld. Drink rond de 2 liter water per dag. Gebruik elke dag kwark , kwark waar niks in zit dus naturel. je kan daarbij wel druivensuiker bij toevoegen voor de smaak. Druivensuiker is geen dikmaker. Eiwitten verhogen en calorien verlagen. Maar overdrijf niet wat je bent echt niet te dik. Uitraat voorzichtig zijn met frisdrank, daar zit veel suiker in. Kom je hier niet verder mee plaats dan wat je zoal eet per dag hoevaak en tijdstip. Als je gaat hardlopen moet je dat wel volhouden pas na enkele weken kan je iets van resultaat zien.

    #48651
    Kees98
    • Offline
      • Berichen:3
      • Beginner

    oke dankjewel @kees maar dat van dat fietsen doe ik al naar school namelijk 14 km heen en terug dus ik moet gewoon minder gaan eten en waar zitten nou echt veel eiwitten in ???? dan ga ik dat meer eten en calorieen verminderen ik drink niet eens 1 glas water per dag dus daar ga ik me ook aan houden

    #48652
    kees
    • Offline
      • Berichen:284
      • ★★★
      • Competent

    Ik zou eerts willen weten wat je elke dag eet , hoeveel en soort beleg. 1 glas water is beslist te weinig. Water heb je ook nodig voor een goede spijsvertering. Je fietst 14 km per dag. Fiets je gewoon normale tempo? Bij haard lopen gebruik je je hele lichaam, alle spieren . Dus verbruik je meer calorien.

    #48653
    Kees98
    • Offline
      • Berichen:3
      • Beginner

    ik eet 2 x brood s ochtends en glas melk Op school 4 x brood na school ga ik langs de ah en haal ik soms zak chips en energy drink en thuis eet ik een koekje en daarna eten en daarna ijsje ofso 🙂

    #48654
    kees
    • Offline
      • Berichen:284
      • ★★★
      • Competent

    eet smorgens 2 broodjes met kipfile ,rookvlees ,of plakje kaas. geen zoete beleg. Glas melk is prima. smiddags 4 broodjes neem geen zoet erop. pindakaas ,rosbief, kalkoen of kipfile , plakje kaas. Wat is mis is het fruit.Neem elke dag wat fruit.. Vergeet die zakchips en die energie drank. Dat zijn echte dikmakers. Beter is tussen door een handje gemengde nootjes eten. Daar zit enrgie in en vezels. Na het avond eten naturelkwark met wat fruit. Een koetje of snoepje moet kunnen. Het beleg rookvlees, rosbief, kip/kalkoenfile bevat het meeste eiwitten. In zoetigheid zit veel suikers.Dat zijn dik makers. Door meer eiwitten te nemen krijg je spieren meer voeding en je wordt er niet dik van. In de kwark zit ook veel eiwitten. Drink bij elke maaltijd een glas water, dat is belangrijk voor de spijsvertering. Je het het wel volhouden dit werkt alleen als je doorzet.

    #48655
    TheDon
    • Offline
      • Berichen:831
      • ★★★★
      • Bedreven

    183 sochtends 2 boterhammen smiddags 6 boterhammen 1-2 snacks of fruit savonds vol bord elke dag fietsen en 2 keer per week sporten

    en ik ben gezond als een veer.

    het zit hem allemaal in regelmaat

    #48656
    Miauwtje
    • Offline
      • Berichen:8
      • Beginner

    Ik jog 2 keer per dag een 20 tot 30 minuten en eet eigenlijk om de 2,5 uur wat kleins. Een broodje of een stuk fruit, sinds ik met kleinere porties begonnen ben, heb ik al behoorlijk afgenomen en toen ik met het joggen begon is het nog beter geworden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.